Hospodářská zvířata a vše kolem nich

ženská čeština

25.03.2011 20:52

Ženská Čeština:

Ženská Čeština Překlad do běžné Češtiny
Ano Ne
Ne Ano
Možná Ne
Promiň Budeš litovat
Potřebujeme Chci
Rozhodnutí je na tobě. Správné rozhodnutí už by mělo být jasné i tobě.
Dělej, jak myslíš. Později za to budeš platit.
Musíme si promluvit. Chci si postěžovat.
Jistě, udělej to. Nechci, abys to dělal.
Nejsem naštvaná. Samozřejmě, že jsem naštvaná, ty troubo!
Jsi tak....mužný. Potřebuješ se oholit a páchneš potem.
Jsi dnes večer tak pozorný. To opravdu myslíš pořad jenom na sex?
Buď romantický a zhasni. Mám špeky.
Ta kuchyň se sem nehodí. Chci nový dům.
Chci nové záclony. ...a koberce a nábytek a tapety....
Pověs ten obraz sem. NE! Pověs ho támhle!
Slyšel jsi to? Měla jsem pocit že už jsi usnul.
Miluješ mě? Budu chtít něco drahého.
Jak moc mě miluješ? Udělala jsem něco, co se ti opravdu nebude líbit.
Za minutku budu připravená. Klidně si zase zuj boty a zapni si televizi.
Nemám tlustý zadek? Řekni, že jsem krásná.
Musíš se naučit komunikovat. Musíš se naučit se mnou souhlasit.
Posloucháš mě? Pozdě, už jsi mrtvý.
Já nekřičím! Samozřejmě, že křičím, protože to je důležité!
Odpověď na otázku "Co se děje?":
- Pořád to samé. Nic.
- Nic. Všechno.
- Všechno. Mám předmenstruační krizi.
- Nic, opravdu. Jenom to, že jsi kretén!

 

© 2011 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode